Наприклад: Тема тижня – Рослини. Овочі. Фрукти.
Для вікової групи 3-4 роки питання тижня (або пізнавальна задача) такі: «З чого робиться обід?» Діти починають святкувати день народження ляльки (ведмедика, зайчика, і т.д.), а для того, щоб накрити на стіл, потрібно приготувати обід. На «природознавстві» малюки розбираються, із чого готуються різні страви, наприклад, борщ та компот, де беруться ці продукти. На «розвитку мовлення» вчаться спілкуватися у магазині, купуючи овочі та фрукти. На «природознавстві» дізнаються, де ростуть ці плоди і що потрібно для їх росту, знайомляться із казкою «Ріпка». На «математиці» рахують гостей, готуючись до святкового обіду, розливають, міряючи, компот. На кінець тижня, у підсумковий день, діти відповідають на запитання «З чого робиться обід?», використовуючи всі здобутті вміння та знання.
Для вікової групи 4-5 питання тижня – «Який овоч найсолодший?» Із самого питання зрозуміло, що діти порівнюватимуть овочі між собою та іншими плодами, вчитимуть їх назви. На «розвитку мовлення» велика увага приділятиметься підбору слів-ознак, складанню речень. На «природознавстві» досліджуватимуться вже і поле, і город, і сад, акцентуватиметься на ролі людини у вирощуванні рослин. На «математиці» з'явиться план городу і саду, малюки «садитимуть» дерева та «сіятимуть» насіння, порівнюватимуть за масою зібрані плоди.
Для вікової групи 5-6 років «Як виростити найсмачніший фрукт?» акцент робиться на «людському факторі», як на корисному, так і на шкідливому. Головні питання на заняттях – як?, чому?, навіщо? «Природа» - Чому люди стали вирощувати рослини (причина), як (різні способи), навіщо (мета). «Математика» - Чому плоди різні за розміром, формою, смаком? Як виміряти розмір, масу, площу, об'єм? Навіщо це людині? Яка користь від цього усім? Яка шкода, як її уникнути або зменшити?